Перейти до основного вмісту
Титул

На економічному факультеті 28 вересня 2022 року проведено науковий онлайн-семінар з питань формування ефективного інструментарію електронної комерції у контексті забезпечення конкурентоспроможності сучасних організацій.

Із доповіддю виступив к.е.н. Сергій Зюков, асистент кафедри економіко-математичного моделювання. Модератор семінару: Володимир Запухляк, заступник декана з наукової роботи.

Під час доповіді і подальшої наукової дискусії було розглянуто поточний стан і тенденції розвитку ринку електронної комерції, проаналізовано відмінності електронної комерції у порівнянні із традиційними засобами взаємодії зі споживачами. Акцент зроблено на прикладних аспектах і актуальному досвіді функціонування сектора B2C. З позицій сильних і слабких сторін охарактеризовано ключові технології впливу на користувачів та інструменти аналізу їх поведінки, e-mail стратегії збільшення продажів, а також напрямки застосування штучного інтелекту в контексті використання чат-ботів, ефективного управління запасами, можливостей  оптимізації віртуального вибору товарів клієнтами.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності